Exponát: Přívěs nákladní Pz S 50-A

Historie vývoje a výroby:


Automobilový přívěs označen Pz S 50-A byl určen k přepravě různého kusového substrátu na udržovaných vozovkách hlásá dobová literatura.
Vlek byl určen k těžkým nákladním automobilům (v té době Škoda 706 RTS, Tatra 111 S2, nebo již novější Tatra138 S3). Tyto vleky se vyráběly v BSS (Brandýské strojírny a slévárny n. p., Brandýs nad Labem).

Tento vlek po renovaci bude snad jednou tvořit soupravu ve společnosti sháněné Škody 706 RT a v budoucnu utvoří typickou soupravu 60./70. let provozovanou převážně u ČSAD.

Základní údaje o přívěsu Pz S 50-A
Výrobce:BSS (Brandýské strojírny a slévárny n. p.)
Rok výroby:19??
Nejvyšší rychlost:60 km/h
Vlastní hmotnost:cca 2 560 kg
Užitečná zatížení:5 000 kg
Celková (pohotovostní) hmotnost: 7 560 kg
Celková délka (s ojí):6 860 mm
Celková šířka:2 350 mm
Celková výška s bočnicemi:1 730 mm (nezatížený)
Délka ložné plochy: 4 500 mm
Šířka ložné plochy:2 200 mm

Náhle sháníme pro náš vlek:


  • Prkna na bočnice – seznam s rozměry zašleme.

  • Dobovou SPZ a pokud by se ještě někde našli originál "papíry" od tohoto typu vleku.

Děkujeme za pomoc.


pracovní verze této karty exponátu * postupně bude karta doplňována, text aktualizován

© Saxi.cz
Kopírování a jakékoliv šíření obsahu tohoto portálu je bez souhlasu administrátorů výslovně zakázáno!